Data: 15 października 2011
Alior Bank, Boston Consulting Group, Procter & Gamble i PwC dadzą studentom szansę zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych.
Po raz czwarty studenci mogą się starać o ciekawe praktyki. W ramach projektu FallWeek 2011, którego pomysłodawcą jest Studenckie Koło Naukowe Konsultingu ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, trzeba przejść dwa etapy rekrutacji.
– Pierwszy zaczyna się 3 października. Studenci przez stronę internetową muszą wypełnić test analityczny w języku angielskim i wybrać 2 z 4 firm – mówi Dominik Bogucki, jeden z koordynatorów FallWeek 2011.
Do drugiego etapu, gdzie do rozwiązania będą testy przygotowane przez partnerów projektu, przejdzie kilkaset osób.
Najlepsi z nich w listopadzie wezmą udział w warsztatach i szkoleniach w wybranych przez siebie firmach.
Choć nagrodą jest tydzień stażu, projekt FallWeek jest pozytywnie oceniany przez uczestników i co roku przyciąga więcej chętnych. – Ponad 90 proc. studentów w ubiegłej edycji uważało, że projekt spełnił ich oczekiwania, a 95 proc. stwierdziło, że w czasie praktyk nauczyło się czegoś nowego – mówi Monika Jagiełło – koordynator ds. promocji FallWeek 2011.
Szczegółowy harmonogram poniżej:
Etap I: 3-17 października 2011
Miejsce: Internet
ü rejestracja się na stronie www.fallweek.pl
ü rozwiązanie drogą internetową test typu GMAT
ü oczekiwanie na wiadomość e-mail z personalnym wynikiem kandydata
Etap II: 26- 28 października 2011
Miejsce: Aule i sale wykładowe
ü wyłonieni kandydaci wezmą udział w testach analityczno- językowych do firm
ü studenci z najlepszymi wynikami z powyższych tekstów zostaną przyjęci na tygodniowy staż do firmy
Etap III: listopad
Miejsce: Siedziby firm biorących udział
w projekcie
ü studenci wyłonieni w II etapie biorą udział w tygodniowym stażu
FallWeek. Nie pozwól odlecieć swojej szansie!