Data: 13 kwietnia 2012
Relacje inwestorskie nigdy nie były uważane za najmocniejszą stronę spółek notowanych na NewConnect. Rzadko która spółka decyduje się zaoferować więcej niż obowiązkowe minimum informacyjne – a szkoda, ponieważ lepsza polityka informacyjna przekłada się na zainteresowanie inwestorów akcjami danej spółki, a więc pośrednio także na jej wycenę. Tym bardziej należy docenić te spółki, które troszczą się o poprawne kontakty z inwestorami indywidualnymi – bo to właśnie ci przeważają na rynku NewConnect.
W niniejszym wydaniu miesięcznika TREND prezentujemy wyniki badania, które przeprowadziliśmy wśród spółek notowanych na NewConnect. Podobnie jak rok temu, nasz redaktor wcielił się w inwestora indywidualnego zainteresowanego kupnem akcji danego przedsiębiorstwa i zwracającego się do spółki w mailu o udzielenie dodatkowych informacji. Czy otrzymał wyczerpujące odpowiedzi? I czy wyniki badania były bardziej satysfakcjonujące niż rok temu?
Jak się okazało, mimo że liczba spółek na NewConnect znacząco zwiększyła się przez ostatni rok, na wyróżnienie w badaniu wciąż zasługuje jedynie garstka przedsiębiorstw. Które? O tym piszemy w najnowszym wydaniu miesięcznika TREND.