Data: 10 października 2014
Do 20 października studenci mogą rejestrować zespoły do 15 edycji konkursu GMC - największej w Polsce, jak i na świecie, on-line’owej symulacji biznesowej.
Projekt od początku swojego istnienia zgromadził ponad pół miliona uczestników w 40 krajach. W Polsce jest obecny od 15 lat, cieszy się patronatem NBP oraz GPW. Czołowi pracodawcy, tacy jak Deloitte, Orange, MasterCard, Robert Bosch, LOTTE Wedel angażują się w rolę sponsorów studentów.
Zadaniem uczestników w GMC jest zarządzanie wirtualnymi spółkami i konkurowanie z innymi zespołami na symulowanym rynku. W każdym cyklu decyzyjnym, zespoły podejmują ponad 70 decyzji dot. m.in. finansów, sprzedaży, produkcji, marketingu, HR czy logistyki.
Dla studentów GMC to pierwszy praktyczny trening zarządzania i możliwość odbycia innowacyjnych praktyk menedżerskich. Uczestnicy w trakcie rozgrywki rozwijają umiejętności analityczne, pracy w zespole, planowania strategicznego. Sukcesy w GMC (wpisane do cv) zdobywają duże uznanie w oczach pracodawców. Ogromną zaletą jest możliwość rywalizacji z zespołami firmowymi (menedżerami i specjalistami firm).
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) – (można łączyć studentów różnych lat i kierunków studiów, uczelni)
- wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na www.gmcpoland.pl oraz uzupełnić Aplikację zespołu.
Rejestracja zespołów studenckich trwa do 20 października 2014. Dzięki wsparciu sponsorów zakwalifikowane zespoły wystartują w konkursie bezpłatnie. Wcześniejsza rejestracja zwiększa szanse na zakwalifikowanie się do udziału!
W poprzedniej edycji konkursu udział wzięło ponad 3000 studentów z ponad 80 uczelni. Konkurs wygrali studenci SGH, którzy w nagrodę pojechali na finał światowy GMC, oraz otrzymali zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego. Więcej informacji na www.gmcpoland.pl
Organizatorem GMC jest BIGRAM, Patronami: Giełda Papierów Wartościowych oraz Narodowy Bank Polski; Sponsorzy: Deloitte, MasterCard; Sponsor Alumni GMC: Orange Polska; Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK; Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, GetResponse; Współpraca: BPCC, magazyn TREND, dlaStudenta.pl, Eurostudent, KarierawFinansach.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, studia.net, studia.tv